Dostawa aparatów i sprzętu rehabilitacyjnego
spr. nr ZP-I/03/10
Untitled Document
Warszawa: Dostawa aparatów i sprzętu rehabilitacyjnego, spr. nr ZP-I/03/10.
Numer ogłoszenia: 18322 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota , ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8228853, faks 022 8231219.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpzlo-ochota.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatów i sprzętu rehabilitacyjnego, spr. nr ZP-I/03/10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 5 zadań. Zamówienie obejmuje: - dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia; - przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi; - konserwację i serwis w okresie gwarancji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3, 33.19.22.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których oferta będzie zgodna z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodna ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, oraz którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy - Pzp , w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy będą polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Pzp. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ust. 2 ustawy - Pzp. Ocena spełniania przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków będzie dokonana zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V SIWZ, załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo-ochota.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa - Ochota, 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 36, pok. 227 - bezpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ochota, 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 36, sekretariat - pok. 203..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie zamówienia: - w sprawach merytorycznych: Jerzy Mońka, tel. 22 823-38-48, - w sprawach formalnych: Elżbieta Kosek, tel. 22 822-52-81..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii prądami interferencyjnymi wg Nemeca (Interdynamic) - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii prądami diadynamicznymi wg Bernarda (Diatronic) - szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy aparat do elektroterapii z funkcją diagnostyczną (Physioter) - szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czterokanałowy aparat do fizykoterapii z dodatkowymi prądami, z funkcją laseroterapii i funkcją magnetoterapii, z 2 wyjściami - szt. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół terapeutyczny dla gabinetu rehabilitacyjnego - szt. 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
SIWZ
Specyfikacja przedmiotu - zad. 1
Specyfikacja przedmiotu - zad. 2
Specyfikacja przedmiotu - zad. 3
Specyfikacja przedmiotu - zad. 4
Specyfikacja przedmiotu - zad. 5
Oferta do zad. 1
Specyfik. oferowanego przedm. - zad. 1
Oferta do zad. 2
Specyfik. oferowanego przedm. - zad. 2
Oferta do zad. 3
Specyfik. oferowanego przedm. - zad. 3
Oferta do zad. 4
Specyfik. oferowanego przedm. - zad. 4
Oferta do zad. 5
Specyfik. oferowanego przedm. - zad. 5
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
Oświadczenie o wyrobie medycznym
Umowa - projekt
Pytania i odpowiedz do SIWZ - 26.01.2010 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty - 03.02.2010 r.
Dokument oglądany razy: 2373
Podlega Ustawie
Opublikował: Marcin Sajdak
Publikacja dnia: 03-02-2010 15:08
Publikacja ostatniej zmiany: 03-02-2010 15:08