Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

Dostawa chemicznych środków czystościowych oraz narzędzi do utrzymania czystości; Spr. nr ZP/251/I-10/2013



Warszawa: Dostawa chemicznych środków czystościowych oraz narzędzi do utrzymania czystości; Spr. nr ZP/251/I-10/2013
Numer ogłoszenia: 291752 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota , ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8228853, faks 022 8231219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemicznych środków czystościowych oraz narzędzi do utrzymania czystości; Spr. nr ZP/251/I-10/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na dwa pakiety: chemiczne środki czystości obejmujące 17 pozycji oraz narzędzia do utrzymania czystości obejmujące 31 pozycji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.22.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do oferty

  • II.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do oferty

  • II.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do oferty

  • II.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do oferty

  • II.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Projekt umowy parafowany na każdej stronie - zał. nr 5 do oferty. 2. Dokument wskazujący osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub informacja z CEIDG - wystawione/wygenerowane nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 3. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja nie wynika z w/w dokumentów. 4. Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika (nazwę i adres) oraz określające zakres jego działania, w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. 5. Pisemne zobowiązania podwykonawców do oddania do dyspozycji Wykonawcy zamówienia swoich zasobów (doświadczenia, wiedzy, zdolności finansowej, potencjału technicznego i osób) do realizacji zamówienia, jeśli wystąpią okoliczności opisane w rozdz. II ust. 1 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo-ochota.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 36, pok. 227 - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 36, Sekretariat pokój 203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2013 r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego, pok. 208. Do kontaktu w Wykonawcami upoważnieni są: - w sprawach merytorycznych Kinga Lila i Piotr Guza tel. (22) 823-38-48; - w sprawach formalnych Grażyna Kubiak tel. (22) 822-52-81..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chemiczne środki czystości - 17 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do sprzątania - 31 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

1. SIWZ
2. Formularz asortymentowy - zał. do SIWZ
3. Formularz ofertowy
4. Formularz asortymentowo-cenowy - zał. 1a do oferty
5. Formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 1b do oferty
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. 2 do oferty
7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zał. nr 3 do oferty
8. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do oferty
9. Projekt umowy - zał. nr 5 do oferty


Pytania i odpowiedzi do SIWZ - 25.07.2013r.
Pytania i odpowiedzi do SIWZ II - 29.07.2013r.
Pytania i odpowiedzi do SIWZ III - 2.08.2013r.

Zawiadomienie o wyborze ofert - 22.08.2013r.
Dokument oglądany razy: 2055
Podlega Ustawie
Opublikował: Szymon Mazurek
Publikacja dnia: 22-08-2013 09:59
Publikacja ostatniej zmiany: 24-07-2013 11:41