Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

Remont pomieszczeń Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. gen. K. Sosnkowskiego 18, na potrzeby Psychiatrycznego Zespołu Leczenia Środowiskowego - znak sprawy ZP/251/I-12/2013.



Warszawa: Remont pomieszczeń Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. gen. K. Sosnkowskiego 18, na potrzeby Psychiatrycznego Zespołu Leczenia Środowiskowego - znak sprawy ZP/251/I-12/2013
Numer ogłoszenia: 195073 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota , ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8228853, faks 022 8231219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul. gen. K. Sosnkowskiego 18, na potrzeby Psychiatrycznego Zespołu Leczenia Środowiskowego - znak sprawy ZP/251/I-12/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: roboty ogólnobudowlane, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, komputerowych i teletechnicznych, roboty w zakresie robót sanitarnych oraz c.o., roboty remontowe i renowacyjne, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20.000,00 zł, w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp., wniesionym przed upływem terminu składania ofert, określonym w rozdz. XI SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganego warunku na podstawie analizy złożonego oświadczenia wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganego warunku na podstawie analizy złożonego oświadczenia wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty oraz analizy wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, na załączonym do SIWZ wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. Zamawiający uzna dokument za właściwy, jeśli Wykonawca w tym okresie wykaże co najmniej trzy roboty o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000 zł. każda. Do każdej wymienionej w wykazie roboty winien być załączony protokół odbioru robót lub opinia (referencje) zleceniodawcy. Z treści dokumentu winno jednoznacznie wynikać, że roboty były prowadzone w czynnym obiekcie oraz zostały wykonane w umownym terminie, a ich jakość nie budzi zastrzeżeń. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Załączenie dokumentów niespełniających opisane wymogi spowoduje odrzucenie oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganego warunku na podstawie analizy złożonego oświadczenia wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganego warunku na podstawie analizy złożonego oświadczenia wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty oraz analizy wykazu osób posiadających uprawnienia branżowe: jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane stosowne do zakresu zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; jedna osobę posiadająca uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganego warunku na podstawie analizy złożonego oświadczenia wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty oraz analizy opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zamówienia swoich zasobów (doświadczenia, wiedzy, zdolności finansowej, potencjału technicznego i osób) do realizacji zamówienia, jeśli wystąpią okoliczności opisane w SIWZ w rozdz. II ust. 1 na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 2. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeśli reprezentacja nie wynika z dokumentów, o których mowa w SIWZ w rozdz. V ust. 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo-ochota.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ochota 02-353 Warszawa ul. Szczęśliwicka 36, pokój 227.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ochota 02-353 Warszawa ul. Szczęśliwicka 36, Sekretariat pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do kontaktów z wykonawcami upoważnieni są: w sprawach merytorycznych p. Dariusz Łukasik tel. 22 822-88-52; w sprawach formalnych p. Grażyna Kubiak tel. 22 822-52-81. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 9.10.2013r. o godz. 10:30, w pok. 208. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

1. SIWZ

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1 do oferty

3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do oferty

4. Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 3 do oferty

5. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat - zał. nr 4 do oferty

6. Wykaz osób - zał. nr 5 do oferty

7. Umowa projekt - zał. nr 6 do oferty

8. Formularz ofertowy

9. Remont pomieszczeń Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej przy ul.Sosnkowskiego 18 na potrzeby Psychiatrycznego Zespołu Leczenia Środowiskowego wraz z załączonymi dokumentami i dokumentacja techniczną.

Pytania i odpowiedzi do SIWZ 30.09.2013.

Pytania i odpowiedzi do SIWZ II 1.10.2013.

Zawiadomienie o wyborze ofert 16.10.2013r.


Dokument oglądany razy: 1940
Podlega Ustawie
Opublikował: Szymon Mazurek
Publikacja dnia: 16-10-2013 15:03
Publikacja ostatniej zmiany: 24-09-2013 14:44